Een vluchtte met KLM - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van JackMoniqueYvonne Nijhuys - WaarBenJij.nu Een vluchtte met KLM - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van JackMoniqueYvonne Nijhuys - WaarBenJij.nu

Een vluchtte met KLM

Door: Sherezade

Blijf op de hoogte en volg JackMoniqueYvonne

19 Juli 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag zijn Sjeik Jack, en zijn gevolg Fatma en Sherezade aangekomen op Schiphol. Waar zei zich vervoegen naar de KLM incheck Bali. Nadat de bagage aan board is wat behoorlijk wat is voor een korte reis. Gaan zei eerst wat eten er wordt een broodje zalm gescoord. Heerlijk. Ze vertrekken naar de gate al war zei gehuld in hun gewade als eerste de gate mogen betreden. Na het aan board gaan van de kist. Nemen zei plaats op hun zetels rij 41 Sherezade aan de raam zijde de Sjeik Jack in het midden en rechts van hem Fatma . Na enige conversatie met de purser al daar gaan we de lucht in. De purser neemt na de verticale stand van het vliegtuig zijn kans waar en vraagt uit welk land wij vandaan komen. Hij wordt persoonlijke bediende. Geweldig wat hebben we gelachen gelijk aan het bier en de wijn. Nog maar eentje. Even eten en een heerlijk amarula na de maaltijd en nog 1 en nog 1 Fatma en nog 1 dan Fatma. Het begint al erg ongeregeld te worden op rij 41. Iedere keer gillend van de lach met inmiddels 2 pursers. Besluit Sherezade de stout schoenen aan te trekken en vraagt of ze voor school alle gebruikte koptelefoons mag hebben. Dat mag we moeten met ons gevolg alleen alle koptelefoons zelf aan het eind de vlucht oprapen . Geen probleem voor onze oosterse vrienden. Na nog veel gezellige uren en wat sterke drank verder. Kregen wij de kans de gezagvoerder de hand teschudden . De goede man had van de purser vernomen dat we heel belangrijk waren. Hahahahahahaaha.Waarop Sherezade zei ik wil u de hand wel schudden maar mag de sjeik dan even in de cockpit. Na wat overleg tussen purser en gezagvoerder werd er een compromis gesloten dat de sjeik na landing in de cockpit mocht. Hier namen we nog een wijntje op. Na een poosje ging onze purser zelf alle stoelen af en bezorgde ons zo 200 koptelefoons voor school bleyburgh onze dank hiervoor. Ook zat er in de tas nog voor ieder 2 flessen witte w. Toen een ieder het schip verlaten kon Sjeik Jack samen met Fatma en Sherezade een kijk je nemen in de cockpit. Ook mochten ze nog even van de slaapzaal genieten van de piloten. Waarop de purser zei volgende keer mag Sherezade samen met mij daar slapen. Verguld was ze ervan. Als klap op de vuurpijl mochten wij de kist door de piloten uitgang verlaten. Al waar een compleet gevolg pakistanies klaar stonden om de kist te gaan poetsen. Onder groet bewondering kon de Sjeik en zijn gevolg het schip verlaten.

• 21 Juli 2014 - 00:12

Plonie:

Lees dit nu pas, wat een geweldige reis moeten jullie gehad hebben zeg. Dat beloofd wat voor de terugweg.