Aankomst op Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van JackMoniqueYvonne Nijhuys - WaarBenJij.nu Aankomst op Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van JackMoniqueYvonne Nijhuys - WaarBenJij.nu

Aankomst op Dubai

Door: Sherezade

Blijf op de hoogte en volg JackMoniqueYvonne

19 Juli 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

He he we zijn er Salem maloekum,
Eindelijk thuis. Eerst voor onzevisa. Staan we in de rij bij Pakistan. Gelukkig komt onze purser ons weer te hulp en sleurt Sherezade aan haar arm en zegt mee komen jij. Dus het hele gevolg volgde. Bij de paspoort controle kreeg Fatma darm koliek Helaas duurde het even dus ze stond lekker te zweten. Sherezade mocht als eerst door de douane. Toen zei klaar was besloot de douanier het loket te sluiten. Sherezade met VISA in Dubai en Sjeik Jack en Fatma met darm koliek achter het gesloten hek. Na 10 minuten kocht de Sjeik aan een andere Bali komen. Eindelijk was ook Fatma met darm koliek aan de beurt. Versnelt kwam zei door de Donna de tassen in de handen van deSjeik Jack en Sherezade duwend op weg naar de wc. sjeik Jack en Sherezade namen de honneurs waar, zei halen alle bagage. En eindelijk komt Fatma met rood doorlopen ogen het toilet uit geheel opgelucht. We lopen naar niets aan te geven en het toeval wil dat de Sjeik er uit wordt gehaald. Sherezade wil zich tot hem voegen maar wordt gesommeerd het een eind verderop te gaan staan bekijken. Onze Sjeik Jack wordt tot op het ondergoed doorzocht. Waar hij nog grote stress ervaart denkend aan de dagen dat hij medicatie voor de leerlingen mee naar de gym moest nemen. Ritalin is hier namelijk verboden. Het angst zweet breekt hem uit zelfs zijn boxers worden uitgevouwen. Gelukkig een uur later kunnen ze hun weg vervolgen. Opzoek naar een taxi in de garage is het behoorlijk warm met al die draaiende motoren. Zodra we uitstappen bij het hotel overvalt de hitte ons helemaal. Het is lekker vochtig. Je zou geen glijmiddel nodig hebben. Je glibbert uit je slippers. Binnen gekomen in checkende en weer veel lol gaan we naar onze suite. 1 grote woonkamer, 2 grote slaapkamers 1 keuken 2 badkamers een wasmachine en een privé zwembad. Na een zeer lange reis storten wij ons te bed. Wordt vervolgd

• 20 Juli 2014 - 00:02

Plonie:

Bij jou kan ook niets gewoon gaan hé, heel veel plezier en doe voorzichtig. Suriname wacht ook nog op jou :-)